8.13.2014

דבקים

שלום לכולן!
הרבה פעמים אני מקבלת הודעות בפרטי עם שאלה באיזה דבקים אני משתמשת. אז החלטתי לכתוב את הפוסט הזה, בו אני רוצה לספר על דבקים שונים, ולמה טוב כל אחד מהם.
הכל מניסיון אישי כמובן. לצערי לא הצלחתי למצוא דבק אחד שיהיה אוניברסלי ויתאים לכל המטרות שלי :)

1. טאקי - דבק מצוין, לא יקר ומעולה להדבקת הדפים והקישוטים, כולל פרחים ותחרות


2. אולטימט - דבק מצוין, דומה לטאקי, אבל יותר סמיך וגם יותר חזק. מדביק לי את כל מה שלא רוצה להידבק עם טאקי :)
החיסרון - מחירו היקר יחסית


3. טומבו מונו - אחת מהתגליות האחרונות שלי - דבק מעולה לתמונות, להבדיל מטאקי, הוא לא עושה גלים לתמונה אחרי שהוא מתייבש. מה גם שיש לו פיה מאוד נוחה גם למריחה



4. גוטרמן לבד - התחלתי להשתמש בו לא מזמן יחסית, אבל לדעתי הוא עושה את העבודה. מעולה בשביל להדביק בד לקרטון, ועדיין אחרי שאני מדביקה אני גם תופרת.




זהו, מקווה שהפוסט הזה יהיה מועיל :)

5 comments:

  1. תודה על הסקירה ועל ההסברים .יש לי את הראשון והוא באמת חזק אך מפריעה לי
    שהדף לא ישר לאחר השימוש בו .חידשת לי הרבה ,תודה
    יום טוב

    ReplyDelete
  2. תודה רבה! תמיד טוב ללמוד דברים חדשים

    ReplyDelete
  3. סודות של אולושקה :)

    ReplyDelete
  4. הי אולה, ראיתי שאת משתמשת הרבה באיזה דבק בשפפורת אדומה, ספרי עליו קצת בבקשה. יתרונות חסרונות למה מתאים.
    המון תודה על מאמרים סופר מקצועיים.

    ReplyDelete
  5. הי אולה, ראיתי שאת משתמשת הרבה באיזה דבק בשפפורת אדומה, ספרי עליו קצת בבקשה. יתרונות חסרונות למה מתאים.
    המון תודה על מאמרים סופר מקצועיים.

    ReplyDelete

I'll happy to see your comments :)
Thank you!