8.19.2014

אלבום חתונה בעיצוב אלטרנטיבי :)

מי שהזמינה את האלבום זו הכלה, ואני אפילו מכירה אותה דרך בלוגים של יצירה. היא גרה במוסקבה, ואפילו היתה כאן בארץ פעם אחת לביקור. אז אפשר להגיד שאני מכירה אותה אישית. היא מדהימה, יפה, מוכשרת, עם ראש פתוח ובעלת טעם משובח. וממש החמיא לי שהיא החליטה להזמין אלבום חתונה דווקא אצלי. ומה שהחמיא לי אפילו יותר זה שהיא נתנה בי אמון מלא, ואולי לראשונה באלבום בהזמנה היתה לי האפשרות לעשות מה שאני רוצה ואיך שאני רוצה. אפילו בחרתי את התמונות וקבעתי את כמות העמודים. הדבר היחידי שסיכמנו עליו זה שאין לה בעיה עם ניירות קרועים וצבעים לא שגרתיים.
אז זו התוצאה, עיצבתי לה אלבום חתונה מאוד לא רגיל, עם הרבה טכניקות של מיקסד מדיה.
גודל האלבום כמעט A4, יש בו 14 עמודים ו-46 תמונות






































3 comments:

  1. ааааааааааа!!!!!!!!
    זה אלבום הכי מהמם שראיתי בחיים!
    פשוט מו-ש-ל-ם! וכל כך מתאים לאלמירה!
    כבר אמתי פעם ואגיד שוב- את עם עבודות שלך עושה לי חשק להתחתן :)

    ReplyDelete
  2. чудесный альбом) ай-ай, какая красота и изящество!

    ReplyDelete
  3. באמצעות דבקים אפשר להוסיף עיטורים לאלבום

    ReplyDelete

I'll happy to see your comments :)
Thank you!